Translate

joi, 14 februarie 2013

De ce un blog si nu un site de prezentare?

Pentru ca site-ul mi se pare prea formal, se potriveste mai mult unei firme. Site-urile imi par scaune ergonomice de birou. In schimb blogurile mi se par putin mai comode, umane, asemeni canapelelor si fotoliilor. Te imbie la discutii...

Bun venit pe blog-ul meu, de data aceasta versiunea profesionala. Mi-ar placea ca in timp sa dezvolt acest blog intr-un fel de cabinet online de discutii, sfaturi, solutii legate de domeniile mele (si a altora) de expertiza. De asemenea tin sa dezvolt partea de resurse gratuite si articole din domeniile formarii adultilor si managementul proiectelor. Acestea fiind spuse orice contributie din partea voastra va fi foarte apreciata.


Pentru acei dintre voi cu care n-am avut inca ocazia sa colaborez sau sa ne cunoastem va spun ca ma numesc George Pataki, mai nou Pataki George PFA, si sunt freelancer in domeniul dezvoltării resurselor umane si managementul proiectelor. Mai multe gasiti in sectiune "Despre mine"


Domeniile in care va pot pune la dispozitie informatii si expertiza mea sunt 3 mari (si late):

  • Managementul proiectelor cu finantare nerambursabila
  • Formarea resurselor umane
  • Consultanta educationala

Daca acest blog nu este ceea ce cautati intrebati-ma si va pot indruma spre informatiile/expertiza de care aveti nevoie. Un freelancer „din training” cunoaste multa lume :-)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu